Anya tipsar!

Som ni kanske läste i mitt förra inlägg så skrev jag ju att jag var sugen på att shoppa på Lush. Därför tänkte jag tipsa om denna underbara affär.

Lush är en affär för den som vill skämma bort sig själv eller vill ge bort något lyxigt till sin vän för en billig peng. Lush tillverkar tvåler, badbomber och allt annat som man kan använda utanpå kroppen. Allt är handgjort!
Allt som säljs av lush är garanterat inte testade på djur, förtaget tar avstånd från allt som har med djurtest att göra, det står med i deras policy.
Alla produkter som säljs av Lush är 100% vegetariska och 76 % av produkterna är vegan! De använder också frukter, blommor etc för att i doft sätta sina produkter. Åh vad jag älskar denna affären

Lush finns i följande städer.
Göteborg
Luleå
Stockholm
Västerås
Gävle
Uppsala
Linköping
Löddeköpinge                                                                                                     
Skärholmen

Lush har också en E-handel. Gå in på www.lush.se för att läsa mer om företaget och deras produkter.
Jag rekomenderar allt som Lush säljer, speciellt badbomberna och lipsticken.
Enjoy!

Obs: Informationen är tagen ifrån www.lush.se.

♥Anya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0