Besök

Idag var det andra och sista dagen på hundutställningen. Regnade spön i backen och alla hundägare hade hybris över sina hundars pälsar, så de hade massa täcken och paraplyn över dem.
jaja, Mattias och hans familj kom på besök idag. De skulle kolla på Eurasier som kommer bli deras framtida hund. Efter det kom de hem för lite fika. Jag älskar verkligen Mattias familj!

Men nu har de åkt hem. Nu är det bara älsklingen kvar här med mamma och mig. Han ska vara här till onsdag, vet inte riktigt vad som kommer att hända. På fredag åker han till Turkiet i två veckor, så det kommer bli tre veckor innan vi träffas igen :(.

Idag händer det nog inte så mycket mer. Det är fult väder, så det blir väl att sitta vid datorn. Får inte glömma att gosa med älsklingen heller, dessutom borde jag kanske städa mitt rum? Jag har tappat bort min ipod laddare!

Nu måste jag göra nått annat.


♥ Anya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0