Bilder från igår

 
  Här är halsbandet jagf fick av Anela_hest_89.       Frida var där, jag har saknat i min Fridau jätte mycket!                 
   Lisa och johanna var på middagen. Johanna räddade kvällen med frågespel.     
   Übersnygga Sandra var där!
  Självklart var Anela och jag där, helt galna som vanligt. 
    Ursäkta den dåliga bilden, men såhär ser det ut när man flamberar bananer!


Kvällen var lyckad som sagt. Anela var sist hem, fick följa henne genom Kallinge med hundarna. Det smyger ju omkring skumt folk här, på vägen såg vi en aspackad människa som var så full att han inte fick ur ett enda ord. När jag lämnat Anela vid huset så vandrade jag hem. Det var faktiskt skönt ute klockan 2 på natten. Jag tror inte att jag har varit ute och vandrat så sent på natten i Kallinge.

Innan jag avslutar. Är det någon som kan berätta för mig hur jag gör för att placera bilderna på det sättet jag vill i inlägget? 


Anya


                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0