Bloggdesign - hett tips!

Jag har bestämt mig för att börja om på denna bloggen. För den nuvarande bloggdesignen gör mig inte allt för inspirerad till att skriva.  Så därför lägger jag ner skrivandet för ett slag, tills jag är nöjd med bloggdesignen.

Och självklart är jag inte så smart att jag kan göra detta på egen hand, därför har jag tagit hjälp av sidan www.designadinblogg.se . Där får man hjälp med allt som har med blogg och design att göra, en helt fantastisk sida för de som är vilsna i htlm träsket.

Avslutningsvis kan jag berätta vad som är tänkt med min blogg.
Jag kommer naturligtvis blogga om mitt vardagliga liv, men även det jag brinner mest för. Det vill säga foto, hundarna och musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0