De tre vännerna och ingen annan.

Kom just hem..Anela ringde vid 21, hon och Linda ville att jag skulle komma till dem. Efter ett visst tvekande sa jag ja, var trots allt väldigt trött.Morötter skullle jag visst ha med mig också:).
Klampade in hos Anela och gick ut i köket där hennes föräldrar satt, skämdes för en stund för att jag hade gått in utan förvarning. Men jag fann i alla fall Linda och Anela sittandes i hennes säng, dreglade över Heath Ledger som Casanova. Han var iof väldigt het i den rollen.

Vi pratade lite om killar och sex, girltalk. Vi hade det mysigt, gick ut på balkongen och renade lungorna lite, små tjattrade om allt. Precis som tjejkompsiar ska göra. Det är så underligt, vi alla tre är så olika varandra men ändå lika. Fattar ni hur jag menar? Vi är olika på ett bra sätt, ett sådant sätt som gör att man passar ihop.
Det är dem jag trivs med, Anela och Linda. Jag kan vara ärlig, utan att de dömer mig.  Sådana polare är sällsynta.

En sak som jag inte tänkte på, innan Anela påpekade det. Var att det antagligen var sista tjejkvällen med alla tre på jättelänge. Jag vet inte hur jag känner inför det, det känns hemskt. Men jag vet att vi kommer att träffas igen, de är trots allt mina bästa vänner.

Imon är det "avskeds" middag på Kina. Det kommer att bli trevligt, lite sorgset. Men jag är inte den som ger upp hoppet, man träffas förr eller senare ändå.



Mattias kommer snart hem, om en vecka..En evighet! KOm hem älsk!

Natti natti

Anya


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men din gamla sötis. klart att vi ses snart igen. det var faktiskt en av de bästa kvällarna på länge. men nu tar det riktiga livet vid och man måste ta sitt ansvar och flytta och plugga! eeeh..

aja jag ringer dig sen.

pusspuss din gamla hest!

2008-08-25 @ 11:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0