..........

Jag borde blivit glad, men det blev jag inte. Men är man så nonchalant och säger så, så kan jag inte annat än ta åt mig. Det kanske inte lät så grovt i dina öron, men för mig som har sett till att vara hemma runt7 varje dag ENDAST för dig så känns det inte jätte bra. 

- Kan du komma in på internet idag?
-Nej, jag ska ligga på stranden hela dan
- Jaha men efter stranden då?
- Nej, jag ska ut med Björn och festa

Good for you! Så viktig man känner sig, tänkte bara sno ett par minuter. Men hinner man inte ta det lugnt i några minuter är det fan inte någon semester.

Jag borde kanske inte vara upprörd över detta, men det känns. När ens pojkvän är i Turkland, med en vecka kvar tills han är hemma, ja då blir man upprörd.

Jag la 1000 spänn, kom ihåg det. Du har bätrre förutsättningar.

Han lär inte läsa detta ändå..

Hej då..

♥ Anya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0