Hundutställning

Vaknade klockan 11 idag, hundutställningen började 9 så jag och mamma missade en hel del. Men det vara bara de små hundarna idag, knätoffsar! Ni skulle bara sett dem (!) en del såg ut som små fotpallar beklädda i päls.
Nåväl, det blev inga bilder idag. Jag vågade inte ta med kameran för det såg ut att börja regna, vilket det också gjorde senare.
Jag inhandlade en pipleksak samt en vattenleksak till Occra. Hon älskar att gå runt med sina gossedjur, slänga och ruska dem ibland. Sen självklart inhandlade vi lite godsaker till hundarna, torkade grisfötter.

Men eftersom jag lovade att jag skulle lägga in bilder på hundar, så lägger jag in bilder på mina schäfrar och gör en kort presentation av dem i stället. Det kan nog hända att det blir några inlägg om dem, för de är nog de knäppaste hundarna man kan ha.

Imorgon blir det hundutställning igen, antagligen är det dags för schäfrarna och de större hundarna. Jag är inte speciellt förtjust i de små hundarna, saknar personlighet och bjäbbar för det mesta. Jaja, det är väl något charmigt med dem kanske?

Juste! Fick ett telefonsamtal ifrån Johanna idag :). Hon ville träffas, vilket vi gjorde. Vi åt gyros och kyckling tallrik och hade det trevligt. Vi bestämde oss för också att jag ska ha "fest" hemma hos mig med det gamla glada gänget, innan folket flyttar.

Jag lägger in ett nytt inlägg med mina hundar.


♥ Anya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0