Min planerade kupp

Imorgon ska jag ringa till läkarstationen. Jag har som sagt väldigt ont i ryggen, det verkar inte heller som om det ska bli bättre denna gången. Sjukgymnastiken kan slänga sig i väggen!!! Därför har jag tänkt att ringa till läkarstationen imorgon, be om att någon ska ta en titt på min rygg och kanske röntga? Ska försöka få ett gymkort som "rehablitering" , jag mådde trots allt bäst av den sortens träning.

Får se hur det går.

Imorgon är det dags att gå till skolan, jag ska äntligen gå Foto B fast jag tagit studenten!
Ska kolla om simhallen är öppen, så jag kan börja med min morgonsimmning.

Juste! Älsklingen ringde idag, kändes så skönt att höra hans röst. 12 dagar kvar, sen är han hemma. Jag längtar <3


God natt på er


♥ Anya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0