Nattugglad

Mattias ligger här och nussar brevid mig, snarkar gör han också. Men det för inget, han är söt ändå :)
Det blev en lyckad dag ändå, lite smått irriterad har jag varit utan anledning. Men jag bestämde mig för att baka kanelbullasr, guuud vad gott det blev. De är alldeles mjuka, fluffiga och saftiga.

Alldeles snyss såg jag klart en dokumentär om offren i Hiroshima och Nagasaki. En väldigt rörande skildring, intrevjuade människor som faktiskt överlevde. Det var en, som var den enda överlevande i en skola på 260 elever!
Och nu kollar jag på barn och kunskapskanalen.Handlar om två stycken som har down syndrom som ska gifta sig, de bor i Israel. De ser helt annorlunda i jämfört med de som har down här. Inte för att det spelar nån roll.
Nåja, de ska i alla fall gifta sig! Och den blivande frun sa, "vi har bara träffats på helgerna" "vad ska jag göra om han får feber?". Så jävla gulligt. Glaset är krossat!

Gifta eller ej, det var inte det jag skulle skriva inlägg om. Jag har bestämt mig för att hålla middag här hemma hos mig för alla tjejerna. Innan alla ger sig iväg på sitt håll, hade varit så tragiskt om vi inte träffades innan dess. Ska ringa alla imon!

Imon ska jag också ringa skolan, hoppas verkligen att jag får gå Foto B. Har tänkt mig att läsa webbdesign också, vill verkligen inte vara helt handlingsförlamad när det gäller bloggen. Aja, få se jag måste fördriva tiden lite innan polishögskolan/ fotohögskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0