Rubrik saknas

Jag är mycket gladare idag, fick prata med älsklingen lite. Tyvärr så satt jag på middag då, så det blev inte så långt.

Igår var jag som sagt på middag med tjejerna + bihang. Vi åt på kina, jag åt friterade fiskfileer med ris och sötsur sås. Till efterrätt blev det friterad banan med glass. Det var jätte mumsigt, mysigt med tjejerna med! Efter vi ätit upp så gick vi till cafe och matsalar, där drack vi några öl och småtjattrade.Men sen blev det inte så mycket mer, Ronneby är dött även på lördagskvällar. Det är skam!

Nåväl, älsklingen mådde tydligen inte så bra igår. Hoppas att han mår bättre idag. Det är inte så långt kvar tills han kommer hem, imon är det 5 dagar:) Jag längtar, hade hans tröja på mig igår den luktade han.

Nu ska jag äta ungsbakade potatisar. Kan se om jag kan lägga in lite av mina bilder senare ikväll..




♥ Anya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0