Städa...

Vill bara säga att det är verkligen skittråkigt att städa. Speciellt när man har två hundar som drar in halva jorden i rummet. Ibland tror jag att de kan hålla inne sanden i pälsen, sen rätt som det är dumpa det där det passar.

Nåja, har ni tur kanske ni får se en För och en Efter bild på katastrofområdet ( dvs mitt rum).

Anela ringde för en stund sedan, hon var i akut behov av att shoppa. Tyvärr var jag tvungen att säga nej, pga att jag måste städa. Det kan ju trots allt inte se ut som ett bombnedslag här när tjejerna kommer på besök. Men hon ska följa med mig att inhandla maten, fick locka med en smörgåstårta. Det funkar alltid!

Just det! Jag har nog glömt att säga att jag får läsa Foto B, fast jag har slutar gymnasiet. Det är helt underbart! Jag får lära mig studio teknik och lite illustration. Helt bäst!
Hoppas jag får plats på en webbdesign kurs också, skulle verkligen vilja lära mig mer om det. Försökte få fatt på Dreamwaver CS3 igår, men det gick inte :(.


Nu får jag ta mig i kragen och fortsätta städa. Annars fastnar jag nog här.

Ha det bra gott folk

♥Anya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0