Tidsfördriv

Stack till skolan idag. Fick reda på att jag skulle läsa webbdesign med teknik 3orna, det ska bli spännande må jag säga. Och töntig som jag börjar bli, hängde jag sedan i skolan för att göra ingenting. Jag skäms över mig själv för det.

Putsade även fönster hos min mammas väninna, fick en 100 lapp för det.
Bäst med pengar, fick även min lön idag.

På fredag åker jag till älsklingen. Ska ligga där i vår säng och vänta på honom, han kommer ju trots allt vid 4 eller 5 på morgonen. Jag hoppas att vi kan åka in till Götet på lördagen, jag är jätte sugen på att shoppa på Lush. Mysa i badet med honom, krama honom, pussas. Åh, vad jag längtar. Vad jag älskar att vara kär!






♥ Anya

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha naaw räkan, saknar du skolan så mkt? ;)

2008-09-04 @ 13:37:27
URL: http://jonnieponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0