Überlycklig!

Jag satt där, klickade mig igenom 70 jävla frågor hade träningsvärk i fingret sen. Och så skulle jag klicka på den där knappen "avsluta test", min puls steg oehört jag blev nästan rädd för mig själv. När det var 1½ min kvar, klickade jag på ikonen. Hjärtat höll på att galoppera ur bröstkorgen på mig. Där stod det, jag blev fucking GODKÄND på teoriprovet! Wöhö!

Och när jag satt och väntade lade jag märke till en kille som jag kände igen men kan inte placera var ifrån. Men i alla fall,jag märkte att han satt och tittade på mig lite i smyg. Han såg bra ut och direkt tänkte jag på Lisa katten! Han såg ut som en prefekt kille till Lisa, han såg bra ut och betedde sig jätte bra! Synd att jag inte vet varifrån han kom, för annars hade jag parat ihop dem.

Nog om massa shit! Mamma och jag åkte i alla fall direkt hem till Hagbergs för att boka en tid med Kentan, imorgon blev det sen är det bara att boka uppkörning. Men i alla fall, jag skulle jobba efter vi hade bokat och så, men jag börjar inte förens kl 6. Så däför gick vi lite i affärena. Måste säga att Killah jeansen är skitsköna. MEN! Jag fann i alla fall en jätte fin volangklänning som är lite märkligt uppbyggd. Den har genomskiligt nät under volangerna, helt skumt. Men fin var den. Sen hittade jag en kort penkjol med hög midja, helt jävla underbar. Den trollade bort min mage!
Jag lägger in kort på dem imorgon!

Nu ska jag ringa Lisa katten!
Kram på er alla!

♥ Anya

Kommentarer
Postat av: Jonna

Grattis tjejen! Hoppas uppkörningen går lika bra nu! =)

2008-08-21 @ 21:03:45
URL: http://jonna.blogg.se/
Postat av: MalinO :D

Grattis Grattis! Inte långt kvar nu:D

2008-08-22 @ 13:57:03
Postat av: Jonna

Jo, jag bor uppe i Stockholm nu, gjort sen juni... =)

2008-08-22 @ 20:40:27
URL: http://jonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0