Update!

Så, nu sätter jag igång med bloggen igen. Jag är inte riktigt klar än, headern är lite skev men tills jag kommer på hur jag ska göra för att rätta till den får den se ut såhär. Jag har fixat och trixat väldigt mycket, men jag är långt ifrån nöjd. Det finns en del små detaljer som jag kommer lägga till lite senare. Jag har suttit i dagar med denna nu, känner mig lite besatt.

Dagen i korthet:
Steg upp vid 11 ungefär. Ganska trist väder ute idag faktiskt. Älsklingen ringde mig, vi snattrade lite som vanligt. Men det har inte hänt så mycket sen sist så det fanns inte så mycket att prata om. Nåväl, bästa Anela ringde senare på dagen. Hon hade fört mig bakom ljuset med att de faktiskt hade bytt hemnr, men nu har jag det i alla fall! Vi bestämde oss för att vi skulle träffas, hon passar ju Lil Grisen ( Fransk bulldog, med det egentliga namnet Electra ). Vi tänkte att Occra kunde träffa henne, träffen gick väl sådär. Occra, som är en schäfer var något våldsam i leken mot Grisen. Men till sist kom de överrens i alla fall, så vi gick en runda i Kallinge city.
Ja, sedan jag kom hem så har jag inte gjort mycket mer än att jobbat och suttit här. Jag måste ha ett tragiskt liv, i alla fall ibland.

Framöver:
I helgen är det hundutställning i Ronneby. Ett utmärkt tillfälle att fotografera hundar! Ska inhandla lite tingesta till Occra, hon behöver ett halsband och lite nya leksaker. Jag hoppas på fint väder, jag lägger upp bilderna från hundutställningen i den kommande nya kategorin "mina alster".

På söndag kommer älsklingen med hela familjen. Jag ser framemot det, sen åker ju älsklingen till Turkiet i 2 veckor och lämnar mig här i sticket! Men jag hoppas på ett smycke eller nått, för det är billigt med guld där borta! Ska nog luska fram en present till honom också.

♥Anya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0