Upprymd!

Åh, jag är helt upprymd! Mattias fick tag på en dator i turkland, jag har saknat att hålla en konversation med honom. Och msn är bättre än inget. Det har känts så tomt när telefonen inte ringer på morgonen, så tomt när telefonen inte ringer alls.
Men nu fick jag prata med honom i några minuter i alla fall. Det verkar som turkarna är rejält snåla med datortid! Morr på dem.
Det var en arab som frågade Mattias varför han bara hade en flickvän. Okej att det ligger i deras "natur", men vafan är det för fråga? Läser de inget om kultur i arabland? Jag skulle slagit honom om jag var där.
Men men, det är synd om dom.

Idag har jag varit ute och gått, solat solarie och städat. Kort och gott, jätte lite.
Borde läsa i teoriboken...........orka





♥ Anya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0