Far far away

Onsdagen:
Hela veckan hade jag sprungit fram och tillbaka till brevlådan. ´Jag väntade spänt på Occras resultat på höfterna, Niklas ringde senare på dagen efter jag besviket öppnat brevlådan. Man kunde visst ringa till veterinär avdelningen för att får reda på resultaten. Självklart gjorde jag det, hon hade perfekta höfter och armbågar vilket betyder att jag faktiskt kan avla på henne.
     Onsdagen innehöll också mer roligheter. Anlea kom hem och jag fick äntligen träffa henne. När jag var påväg till hennes hus kändes allt mycket märkligt. Jag undrade om vi hade tappt något, efter alla dessa månader. Vi drog ner till stallet, jag mockade och hon pratade om allt som har hänt. Lite spänt var det, men det kändes ändå fritt och väldigt kul att få träffa henne igen.
     Vi bestämde att vi skulle på teater på torsdagen, men det blev inte det för att vi var trötta. Men på något sätt tog dagen slut och klockan slog 4 utan att vi ens hördes av.. Förlåt Anela <3

Torsdagen:
Jag drog till Mattias ifrån Ronneby. Satt där på tåget med packning och hund när konduktören kom. Jag visade vant upp mitt priokort, då han kläckte ur sig " blekingetrafkien kan inte läsa priokort". Detta var väldigt upprörande eftersom jag hade betalt hela resan från Ronneby till Varberg, men detta kunde jag inte bevisa eftersom min biljett fanns på kortet. Så jag fick betala 165 spänn från Ronneby - Hässleholm. Konduktören kläckte också ur sig att de flesta som reser med prio tar med sig pappersbiljett, like the old times "dah" man har ju priokort för att slippa pappersbiljetter. Jaja.

Puss på er, orkar inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0