God jul eller?

Är det någon mer än jag som har kommit på att julen suger när man slutade fylla 1 siffrigt? Idag är det som jul, ingen julstämmning för 5 öre. Det är grått, varmt och allmänt tråkigt!
Idag är det jul hos Mattias släkt, detta året ratar vi Kalla Ankas jul. Det räcker med 18 år i rad!
Julen är väldigt överskattad, man blir bara deprimerad av alla pengar som måste läggas ut på julklappar. Skulle det inte vara bättre att man fick ge julklappen när som, det borde ju vara mer uppskattat? Att en människa själv tar intiativ (stavning) till att ge en present. Nu är det ju julen som tar inisiativet åt oss. Fuck Christmas!

Ah.. det jag ser framemot är efter jul. Mellandagsrea! Och jag hoppas också att jag kan ta mig hem en eller två dagar innan nyår.

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0