I korthet

Lite snabbt nu om vad som har hänt, batteriet på datorn är snart slut.

Jag mår väldigt bra, lite tråkigt väder här men annars helt ok. Det känns inte som nyår idag, det var ungefär 6 månader sedan jag tog studenten, shit..
Mår ni bra? Jag saknar er alla!
Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, det var ju egentligen tänkt att jag skulle åka hem någongång mellan jul och nyår. Men eftersom sj alltid har så höga priser mellan högtider så att det är nästan är okristligt, så jag bestämde mig för att samla ihop pengar till flygbiljetter upp istället.

Mer som har hänt är att jag fick en bil i julklapp, väldigt oväntat men självklart blev jag så glad att jag nästan började gråta. Fint fint! Jag fick också en gps. Något som mer chockade mig är att pappa kan rimma, helt fantastiska rim hade han knåpat ihop till mina presenter.

Skriver mer nångon annan dag. Drick försiktigt ikväll, bakfylla är inte kul. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: vanessa

anja, ta bilen och kom hem! numesamma!

fint fotat också. fotoutställningen på kulturcentrum kommer bli den mest omtalade i ronnebys historia. :)

bamsekram!

2009-01-01 @ 19:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0