Im in love with a vampire

                                                                   
Omg omg omg jävligt mycket omg! Jag visste inte vad jag skulle ta mig till när jag satt där i biosalongen och hoppades på att han skulle hoppa ur bioduken och.... titta på mig. Filmen fick mig att hoppas att det finns vampyrer, inte visste jag att vampyrer var vackra och otroligt sexiga. Sexigast när de är hungrig och deras genomträngande blick...åh..BEGÄR!
Och inte blev det bättre av att huvudrolls innehavaren faktiskt var jävligt lik han som sjöng så jävligt bra i skolan, tjejer ni vet han som sjöng elvislåtar och bara var mjau!
Nåja, tjejer ni måste bara se den! Ni kommer vilja att han ska hoppa ur bioduken och ha begär! Helt klart den bästa filmen sen..ah den bästa filmen någonsin och jag har ändå sett väldigt många filmer. SE DEN! Jag måste se den igen och det är som han sa, att han är byggd till att dra åt sig "mat". Och jag lovar er, på heders att filmen är nog den bästa som har gjorts hitills i vår värld. Och bli inte skeptiska bara för att det är lite övernaturligt och så, efter kommer ni vilja att de finns..

Förlåt, nu har jag stigit till skyarna. Världens bästa kärlekshistoria, världens bästa vampyr film (utan fula vampyrer)!


Kommentarer
Postat av: vanessa

vem sjöng elvis och var maju? det låter spännande!

i veckan kidnappar jag dig!

2008-12-07 @ 02:10:46
Postat av: Hannah

Haha, ja, den är magisk på något vis =) har sett den 2 ggr nu på bio, och jag betalar gärna för att se den några gånger till...

2008-12-07 @ 13:21:53
URL: http://hannnah.se
Postat av: Anela

hej hej gumms här är min blogg..

jag råkade döda den andra i rage..

pusspuss ses snart!

2008-12-08 @ 17:16:38
URL: http://paushymn.blogspot.com
Postat av: Linda

Ska helt klart ses!

2008-12-08 @ 19:52:41
URL: http://hippotigris.blogg.se/
Postat av: Hannah

Näe jag vet, kollar man på andra bilder på honom så är han inte snygg. Men det är somsagt rollen som gör honom vääääldigt snygg!



jodå, det ska bli skönt att komma hem! Komma in i sina gamla vanor och träffa alla igen! Men kommer definitivt sakna livet här också.. har typ inga bekymmer här, allting bara flyter på och går bra typ :P Men hemma i Sverige sen måste jag ta itu med vad jag vill göra med min framtid. Lite segt sådär...



Ushdå, det låter ganska trist :( Hoppas snön hinner komma tills jag kommer hem!

2008-12-10 @ 06:15:46
URL: http://hannnah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0