Kyrkotidning

Idag fick jag en uppenbarelse i brevlådan. Där i låg den heliga kyrkotidningen, helt utan förvarning. Den första tanken somj for genom mitt huvud var om kyrkan kan gå i konkurs? För jag har aldrig varit med om att de har skickat ut en tidning, speciellt inte till dom som inte är med i kyrkan. De kanske behöver ragga lite medlemmar för att samla ihop lite kolekt (eller vad det nu heter) så att kyrkan och alla dess prällar kan köpa nattvardsvin som de kan supa upp i bikten.? OM det nu är någon hyperkristen som läser detta så ber jag dem ta det jag skrev nyss med en nypa salt.

Nu efter denna biktningen ( haha vad fyndigt? ) så skall jag äta vegetarisk tallrik med pommes och massa sås. Det är jättegott och jätteonyttigt. Men vafan, det är fredag!





Förresten! Jag saknar skolan, saknar klassen och jag saknar faktiskt läxor. Betyder det att jag har alldeles för lite att göra? I brist på rutin så sover jag mig genom halva dagarna, är helt förslappad som Mattias skulle ha sagt.
Men det med att jag saknar klassen står nog i även om jag har för mycekt att göra.. Nåja, det var ingen som hängde med där, men änna.


Nu äta

♥Anya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0