Svett och tårar

Såhär såg Occra ut när hon var 1 månad eller
så. Och visst är det något speciellt som syns
i hennes ögon?

Igår fick jag ett fint sms av Ola, han undrade om vi skulle ut och gå. Låter inte det väldigt softikiserat (stavning?). Vi möttes vid torget och trallade en runda runt Kallinge. Jag kommer inte ihåg vad vi pratade om, antagligen det mest ointressanta man kan prata om. Dock älskar han mig inte längre, vilket jag blev väldigt ledsen över haha!
Nåja, jag blev i alla fall svettig vilket kändes oehört ofresht...

Inatt låg jag och kollade på nyförvarvet på min dator, nämligen Wall E. I slutet låg jag och grät och hoppades på att Wall E finns någonstans där ute.  Jag vet inte om det är okej att gråta till en barnfilm?
Filmen påminde mig om E.T, mest för att Wall E fakitkst såg ut som E.T fast i en plåtigare form. Men, filmen är en rejäl tankeställare och jag skulle mycket väl kunna tänka mig att vi faktiskt är påväg dit. Skrämmande.

Idag blir det nog träning av Occra, nu när jag har fått insperation. Måste nog ner en sväng till hästarna också, men nu äntligen kan jag faktiskt gå ner dit nu när jag har fått mina skor.
Rummet behöver städas också, men det är väldigt oinspirerande. DÖD!

Vad ska ni göra idag?

Förresten så är det bara 2 dagar kvar tills Anela kommer hem <3. Jag hoppas att vi inte har tappat allt för mycket, jag har varit så dålig på att höra av mig och så. Men sådant ordnar sig alltid!


Vad tycker ni om min blogg förresten? Är det något som behöver ändras (förutom headern)?


Nä, nu ska jag gå och bli social om jag är kapabel till det.


♥ Anja


Kommentarer
Postat av: vanessa

operation tuva längtas till! teatern tar alldeles galet med tid, men blir den en lucka lovar jag att ringa. annars ordnar vi det när du kommer hem, i vågen av alla nyårslöften och självförverkligande.

(och wall-e är jättefin.)

2008-12-15 @ 20:29:08
Postat av: vanessa

och förresten, bloggen är störtskön!

2008-12-15 @ 20:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0