Woho!

Nu har jag äntligen internet igen, vilket betyder att nu har det kommit upp en ny bloggdesign. Headern får lov att vara lite sne tillsvidare fram tills jag vet exakt hur jag ska fixa till den.

Gårdagen var perfekt, Vanessa har nu blivit frälst av Twilight och jag blev ännu en gång frälst som självaste Ola Salo i JCS. Det blev mycket mysigt prat i bilen in och påvägen tillbaka så osade det frälsning i bilen, men det gjorde mig ingenting. Något som måste göras om igen!

Idag bestod mestadelen av dagen utav hundträning. Occra blev lite förskräckt eftersom jag på väldigt länge tog tag i henne och menade att hon skulle skärpa sig. Pernillas Hanni hade tappat lite lydnad så det blir nog mer träning snart igen.

Ska iväg och jobba ikväll också, så lagom mysigt. Men pengar pengar, mera mera! På tisdag ska jag klippa mig och på onsdag kommer Anela <3. På torsdag ska jag träna med Pernilla och samma dag sticker jag till Göteborg.  Och därimellan ska jag hinna träffa Vanessa har jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Anya, jag vet att ni har lägenheten och sånt shit för er själva hela julen i gbg.. Men stanna, iaf under helgen.. Snälla?! puppy eyes

2008-12-16 @ 21:42:20
URL: http://hippotigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0