Fotogenic

Följande har hänt..

Jag har fått hoppa in istället för mamma på hennes jobb, vilket genererar pengar! Ska vara där nästa vecka också och plocka upp och inleverera massa mediciner. Dock så är den jävla praoeleven seg och ritar på produkterna...Doh 

Jag har också fått reda på att jag ska ha utställning på kulturcentrum i Ronneby. Och tack vare min underbara fotolärare så har jag fått en alldeles egen vägg att ställa ut mina foton på. Problemet är bara att jag inte vet vad jag ska ha för tema.
Några teman som har dykt upp i huvudet:
Black dresses ( har tänkt ut ett foto där det står en stol i havet och på stolen sitter en svartklädd tjej, problemet är att jag inte har tjejen. Anela hade varit perfekt för det! )
I wish I could tell
Behind the mirror ( man kan ju använda en spegel och fotografera emot så att motivet speglar sig i spegeln? )
The best of two worlds ( här tänkte jag mer att jag skulle använda mitt blivande macro objektiv och fotografera smådjur )
Organic
Ja som ni fattar behöver jag hjälp! Utställningen är i februari, ska ha producerat bra foto efter jul!

Jag har också fyllt år. Fick pengar till ett objektiv från pappa, vilket var väldigt kärleksfullt tycker jag, blev mega glad! Sedan fick jag rosa tummvantar med rosett och en rosa mössa med rosett! Väntar just nu på ett paket från farmor, jag är spännd på vad det kan vara, jag har hört att det är ett stort paket.

Obs! Jag har glasögon nu menar.



Igår kom Mattias, vi åkte senare på kvällen till Linda. Jag var tyvärr rätt så trött efter en hel dags jobbande så jag var mest grinig och hade ingen lust till något.
Är piggare idag, men mattias jag och mamma har bestämt ossför att ta det lugnt ikväll.

Saknar Anela väldigt mycket.....


♥ Anya



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Grattis i efterskott!

2008-11-15 @ 22:35:30
URL: http://missmoose.blogg.se/
Postat av: Hest

grattis. åh jag har velat ringa hur länge som helst men mina pengar är slut och jag är fattig hest. på måndag ska mamma föra över pengar till dig och då ska jag ringa och gratta! <3 du får gärna fota mig i vinter om du vill :) jag saknar dig jättemycket

älskade hest du är nu gammal! puss

2008-11-16 @ 00:27:35
URL: http://lazydykes.blogg.se/
Postat av: vanessa

jag ska bli bättre på att kolla din blogg! massor av grattis i efterskott, och jag bjuder på födelsedagsfika närsom!

2008-11-18 @ 01:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0