Gårdagen

Igår kom mormor kl 9 på morgenen för att jag skulle köra mig och henne till gammelmorfar. Jag får nog lov och säga att färden gick till ganska så smärtfritt och ganska stelt. Väl framme hos GM möttes vi av ett stort leende, han är så glad att han får besök. Han är så söt så söt! Han fick ett paket av mormor också, han trodde inte sina ögon den lilla gubben. Hela han lös upp och så sa han "det var de värsta" å så rev han upp paketet. Det var en tröja, som han tog på sig men tog aldrig av sig den, så glad blev han
     Jag lagade mat till honom också som han kan ha i frysen. Han får ju bara sådan här massproducerad mat hemskickat som inte smakar något alls. Han fick provsmaka korvstroganoffen, han blev nöjd.

Beställde biljetter upp till Götet igår också. Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, åker redan den 18 dec. Men det är för att cp sj har bestämt sig att göra biljetterna dubbelt så dyra den 19 dec. Så därför Anela är du bokad den 17 o 18 dec, åker kl 16 den 18. FÖr annars hinner jag inte träffa dig, och det vill jag
     Åker hem den 6 jan, tänka sig att jag fick en biljett för 98 kr!!!!


♥ Anya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0