Min dag

Min dag började vid 12. Jag vaknade och trodde att jag vaknade tidigt som vanligt, men så var ju inte fallet. Jag dräpte i mig några mackor för att börja dagens bestyr.
     Dagens bestyr bestod av att baka polarkakor, som faktisk blev rätt så lyckade. Jag har inga batterier på min kamera och därför har jag inte dokumenterat det. Kakorna blev ganska lyckade, så jag ska nog spara det receptet. Nästa gång ska jag baka hönökaka :)

Nångång under dagen ringde Linda och var smått stressad. Hon ville träffas och jag tyckte det lät som en bra idee. Hon övningskörde hit hem till mig. Åt mackor som i vanlig ordning när hon är hemma hos mig, vilket jag tycker är väldigt sött.
     Sedan drog vi in till ronneby och stannade vid pysselboden, vi blev helt pyssellyriska! Efter det drog vi till JC eftersom jag inte ha¨r några jeans. Världens bästa överraskining väntade där på mig, jag fick hundra spänn rabatt på jeansen!!!!!! Bara sådär! Helt bäst! FYND! Vi drog sedan vidare till Bokia, där hemligheten iköptes!!! Världens bäsa och kreativaste hemlighet någonsin! Jag tror vi satt minst en timme och brainstormade, resultatet blev fantastiskt!  Too be continued..

Imorgon blir det en dagsutflykt till gammelmorfar, ska försöka få några fina porträtt bilder på honom. Han är så gammal och fin! Enda nackdelen är att jag ska dit med mormor, kan bli kul iof om hon inte tjatar på att jag inte håller hastigheten osv!

Glömde förresten berätta hur det var på tjejkvällen. Det var väldigt mysigt att träffa (nästan) alla igen, snacka lite skit och sånt, man behöver ju det också. <3

Anya


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag äter verkligen alltid bröd hos dig! Sjukt.. Omedvetet brödätarbeteende! :P Men fan vad gott det var! Det var nästan ännu sjukare! ;D



Du är bra! <3

2008-11-04 @ 16:21:30
URL: http://hippotigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0