Att sitta...

Centralstationen och tåg
För det första så sitter jag för mycket nu för tiden.. Jag har en favorit plats, göteborgs centralstationen. Tillbringade större delen av måndagen sittandes där. Det är kul att titta på alla människor som springer förbi, en del är aktivt fula en del är aktivt attraktiva.
     Jag råkade se en som var aktivt ful, man kan nog "kategorisera" henne under emo/metal? Nåväl, så klädde hon sig minst sagt osmickrande. Hon hade någon form av svart topp på sig och en svart lack kjol något för kort. Till det hade hon satt på sig overknee strumpor med spännen som sitter fast i trosorna + höga platå skor. Hon såg så trashig ut, hon var blek och frös säkert också för man kunde se alla hennes blodådror på benen. Jag tyckte så synd om henne.
      Att sitta på stationen innebär också att det är näst intill obligatoriskt att köpa något på expresso house. Det är stämmning, en stämmning man bara kan få centralstationen.

Tåg är också spännande att sitta på. Speciellt när man har en bestämd plats och alla andra får leta. Innan jag hade Occra så var jag totalt ointressant och som man gör här i Sverige vill man ju helst inte sitta jämte någon alls. MEN! När man har hund med sig då, då går det minsann att sitta jämte en och småprata till och med.
     Nåja, denna gången på vägen hem kom det en tant påstigandes i alvestad, hon hade en lite golvmopp i famnen med den obligatoriska hundväskan. Det visad sig att denna lilla hund var rädd för stora hundar, inget konstigt tyckte jag. Men tanten satte ändå ner hunden lite halft på golvet, fortfarande med en hand under hundens mage. Occra blev såklart nyfiken och gick fram och nosade. Av någon anledning så hoppade hundarna till och likaså tanten och slängde upp den stackars lilla hunden på sätet. Klart som fan att den lilla hunden blir rädd om den blir uppslängd hela tiden när tanten blir rädd!Åh åh åh..


Helgen
Jag anlände till Mattias på fredagen, kvällen innehöll tv och massage. 
    På lördagen hade vi bestämt oss för att åka in till slottskogen i göteborg och gå med hundarna. Det var mysigt, det var höst och luften var lite fuktig. När resten av familjen hade fixat det de skulle göra anläde de också till slottskogen. De hade fika med oss så vi satte oss på en parkbänk och drack varm choklad och kanelbulle. 
     Efter det åkte vi hem, hyrde en film "young people fucking". Roligar har jag inte haft på länge,se den! Som ni säkert har listat ut handlar den bara sex, och det är de ju inget fel på;)
     Söndagen var det  fotboll för Mattias, jag hängde med en runda på puben men kunde inte dricka något för at tjag har blivit en ansvarsfull förare. När Mattias mascherade till Ullevi mascherade jag till centralstationen. Jag skulle träffa Martina, vi fikade och pratade. Vi kom överrens att vi ska ta laserdome någon dag, fett bäst!

Imorgon

Imorgon ska jag på spa, ska unna mig en helkroppsmassage. Sen ska jag till Linda, jag ska ta proträtt på henne kommer bli hur bra som helst! :D


♥ Anya

Kommentarer
Postat av: Linda

Imorgon ska bli så himla bra. Det är inte ofta man längtar efter något nu för tiden, men imorgon kommer jag längta till eftermiddagen! <3



Kaffe och cigarett är skiten!

2008-10-21 @ 17:55:19
URL: http://hippotigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0