Fittblom

Ja, eftersom de flesta i min närhet vill att jag ska söka till Robinson så ger jag det ett försök. Jag är faktiskt väldigt positiv till det, det ska vara jag till det där. Nåja..nu till dagen..

Har inte fått tag på någon tågbiljett till mattias, så jag får stanna hemma. Men han kommer förhoppningsvis imon!

Idag har jag varit i skolan, inte så givande. Jag valde bara ut ett foto som ska pryda estets vägg. Åh! Vet ni vad, jag och några andra ska ha fotoutställning på kulturcentrum i februari, hur coolt är inte de då? 
    Har också varit ute och försökt att promenera med hästarna. Vilket gick si sådär. Den ena gick jätte bra, medans den andra gick slött och ville äta hela tiden, så jag fick släpa på 400 kg typ. Sen fick häst nr 1 spatt och blev rädd för kor och ville absolut inte gå vid min sida samtidigt som häst nr 2 fortfarande bara ville äta. Jag blev svettigare än dem ...
     Och nu sitter jag här, lite trött och absolut INTE sugen på att gå ut med hunden. Så jag tror att jag skiter i det och vandrar med henne imon istället ( märk väl att jag släpper ut min hund på gården).

Andledningen till att det inte är bilder här på min blogg är att jag fortfarande inte har internet. Det är bara mammas dator som har tillgång till det. Så, jag hoppas att det ordnar sig snart, för jag har mycket att delge i bilderna.


Fridau! Jag saknar dig :)

Så, nu ska jag sätta mig i soffan och fetta mig. Puss

♥ Anya

Kommentarer
Postat av: Fridau

Jag saknar dig också Anjau! Jag kommer nog hem nästa fredag efter att jag skrivit min allra första tenta (ångest!) och stannar över helgen. Bäst för dig att du inte är i Göteborg eller nåt då!

2008-10-24 @ 20:46:26
Postat av: Hest

Jag saknar med frida.

Ba för ni är töntar och kan träffas! kom hit allihopa istället. ni kan få rida på en ren .

Jag låvar

2008-10-26 @ 10:17:33
URL: http://lazydykes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0