Fredag

Har jobbat på apoteket i en vecka nu, jag började trivas. Packa upp massa medicin, skriva listor och ge människor deras saker. Men när jag står där, packar upp låda för låda med medicin så slår det mig hur bra vi har det. Dessutom blir man torr om händerna pga alla papperskartonger. Bra pengar...

Idag har jag införskaffat alla saker till min lilla brevkupp, det kommer bli så bra såååå. Jag känner mig så kreativ.

Min fredag har varit ganska trist, Mattias är inte här och jag är inte hos honom. Allt på tvn suger så jag gick ut med hundarna. Det blev en lång runda, jag måste överanstränga min hjärna när jag är ute och går för jag minns inget som jag tänkte på.  Eller jo! Jag kom på en bra fotoidee, som jag kanske ska förverkliga imorgon. Grunden till en bra bild är att Linda är med på den, hennes naturliga sexighet kommer göra min fotoidee bäst.

Jag har haft lite tankar..
Det där med alla sorters elbolag, med el från vattenkraft, vindkraft osv... Om jag bestämmer mig för att ha vindkraft och betalar räkningar från vindkraft  får jag el från vindkraft då? För jag menar, elnätet är ju slutet hur kan jag bestämma att jag ska ha en specifik el in i mitt hus? De...tåls att tänka på. Någon med ett smart svar får gärna ge sig till tals.

Imorgon ska jag städa bilen, det luktar minst sagt blöt hund. En rullande soptipp som luktar hund, euuh. Efter det hoppas jag att Linda kommer så vi kan plåta och kanske gå en runda med hästarna.

Kåk-k+t+hes+t+berlinmurens fall= ?


♥ Anya

Kommentarer
Postat av: Linda

Förlåt för att mitt kusinbarn förstörde våran bästa söndag. Vi ska ta igen det dubbelt nån dag, jag har vin hos mamma. :)

2008-10-12 @ 18:15:13
URL: http://hippotigris.blogg.se/
Postat av: Hest

nalla lite sobril till mig från papoteket :P

åh brevkupp din gamla hest vill ha vill ha vill ha nu !

puss

2008-10-12 @ 22:17:37
URL: http://lazydykes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0