Halloween

Det var inte förens hästarna tittade mordiskt på mig idag som jag förstod att det var halloween. Det känns lite tråkigt att jag sitter inne en sådanhär dag. Men jag ahr dock inga festkläder så jag skulle nog skitit i att vara ute idag ändå.

Det är dags för Mattias att skriva det jätte roliga talet som det nationella innehåller i svenska b. Jag kommer själv ihåg hur jag plågades de veckorna jag skulle komma på ett tal på 5 minuter. Det var inte så lätt som man trodde, att man inte kan sätta ord på sådant man tänker är ett tecken på hur ollärd man fortfarande är. 
     
Tittade också just på idol. Lars är en riktig lundare, han ser exakt ut som så jag tänker mig att lundare ser ut. Jag tycker det är tråkigt att juryn inte har någon humor. För jag menar, det var ju ingen som klankade ner på den där gruppen som sprang runt med katter på axlarna. Jag tycker dock att Lars ska stanna i sin songwriter kategori, där han hör hemma.

Och just nu för tillfället funderar jag om jag ska gå ut en runda till. Gå bort de där kanelbullarna + julmust jag har krängt i mig. Det börjar bli ett problem för mig nu, för jag misstänker att jag har blivit beroende av julmust.

Imon införskaffar jag mig de dyraste plagget någonsin, sen på kvällen är det myskväll? Jag funderar även på om jag ska färga håret, jag är tråkig.

Puss på er alla fulla djävlar där ute :D

♥ Anya

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har blivit beroende av ångest för att jag aldrig hör av mg till dig, och ångest för att inte jag oxå har körkort så jag kan åka till dig. Nu ska jag ta kaffe och cigg på balkongen och låtsas att du är där med mig. <3

2008-11-02 @ 12:19:45
URL: http://hippotigris.blogg.se/
Postat av: malinm

Eller hur, skönare människa får man leta efter!

2008-11-02 @ 17:32:09
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0