minst 1 cm längre...

ja mitt högra ben alltså.. det känns som om jag går helt skevt, och att jag stöder mer på mitt vänstra än på det högra, så det måste vara så att jag har ett längre högerben, det är min slutsats. Mamma tröstade mig med att jag kan ha inlägg, men det känns inte som ett roligt partytrick..

Idag har jag gjort rätt så mycket faktiskt, i mitt osociala liv.. Jag har promenerat med hundarna, flyttat vattnet till den andra hagen. Shoppat i en gårdsbutik, varit på bruks med Occra och städat.

Imorgon/ idag. Blire att fixa grejjer på ams.. rida ut i skogen, rasta hund.. städa?

( lustigt hur saker kan komma fram såhär i efterhand, ganska kul och känns skönt att man kan snacka om det utan någon speciell andledning. Vi vet var vi har varann :D )

Brevkuppen ska bli klar.. kött!


♥ Anya

Kommentarer
Postat av: Hest

du kan va kött!!!!

2008-10-13 @ 07:36:44
URL: http://lazydykes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0