Mjaaa

Nu är det höst. Jag befinner mig just nu i sängen, med en sovande pojkvän vid min sida. På tvn är det fotbollskanalen, det rör mig inte i ryggen trots att jag har tröttnat på Ekwalls tråkiga röst.

Imorgon åker jag hem till Ronneby igen. Helgerna går för fort, man hinner ingenting känns det som. Idag har jag träffat Martina, vi fikade lite på ett trendigt fik vid avenyn. Vi snackade om hur tråkiga och fega vi är som inte vågar ge oss ut i världen, tragiskt.. Tänk om man bara kunde våga att packa sin resväska och sätta sig på ett tåg ut i europa? Men det får vänta när jag har några år på nacken antar jag.

Mår alla bra där ute? Vilka ni nu är som läser min blogg, mitt liv kan ju inte vara så spännande direkt.


Dagens diss! Var på Åhlens idag.. Höll på att dö och trodde det var ett dåligt skämt.. Men jag hittade ett par jätte långa mysiga stickade sockor, vad kostade de? Jo, 700 fucking spänn?!?!!?! VEM! köper ett par strumpor för 700 spänn? Mja mja..

Nu ska jag sova.. Mys på er alla!

Anya

Kommentarer
Postat av: Jonna

En mössa - kanske, men till och med jag drar nog gränsen vid strumpor xD

2008-10-20 @ 18:27:36
URL: http://jonnieponken.blogg.se/
Postat av: Linda

Herregud vilket överpris! Kanske om de är gjorda av guld och diamanter men herregud!!!!

2008-10-20 @ 18:40:19
URL: http://hippotigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0