Oh rain, fucking rain

Det regnar, det är 0,5 grader ute och det blåser. Jag känner mig fattig, klädlös och något blöt. Inget har gått som planerat, jag har nu blivit ägare till glasögon som kostar lika mycket som 2 par jeans från replay. 
    
Ezzi attackerade en stackars lite Jack russel och jag skämdes mitt i blåst å regn. Dagen har inte innehållt så mycket, inte mer än detta och bullbak som faktiskt blev lyckat.

Det blev inte någon ansökan till Robinson, jag var väldigt sugen men jag kom inte på något intressant om mig själv, jag är helt enkelt dålig på att sälja mig själv? Lät lite vulgärt men ändå.

Jag har fortfarande inte något internet, det jag har nu går lika snabbt som en snigel som är fastknuten i ett träd..okeeeeeeeeeeeej. Men i brist på annat så listar jag de bloggar jag läser..

lazydykes.blogg.se
hippotigris.blogg.se
malinm.se
hannnah.se


förlåt för att jag är nörd...


♥ Anya

Kommentarer
Postat av: Hest

jag ska anmäla dig till robinson!

2008-10-31 @ 07:23:38
URL: http://lazydykes.blogg.se/
Postat av: Linda

Sluta gnälla och anmäl dig till Robinsson på dirren!! LJUG om du inte kan komma på något! Alla ljuger! Kom igen, om Anela kan flytta till Umeå kan väl du va med på teve och bli lokalkändis? :D

2008-11-02 @ 12:14:10
URL: http://hippotigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0