Oh sunny day!

Det är en relativt solig dag idag. Jag vaknade vid 9, men bestämde mig att jag skulle fortsätta sova i förebyggande syfte. När jag väl vaknade, vid 11 så kände jag mig tillräckligt fresh för att brygga lite te. Sen var jag så pigg att jag tog bilen ink hundar ner till stallet. Dels för att hästarna behöver stödutfodring nu men mest för att jag skulle ut en liten runda med hundarna. 
     Det var faktiskt väldig skönt att gå ut en runda, det är kallt och friskt i luften och solen skiner. Dock är det lite besvärligt att gå med två hundar. Dels för att den ena är envis som synden själv men också för att jag har en tonåring i det andra kopplet. Som bara ska fram och tänker inte för en sekund att ägaren får en arm som blir lika lång som goldengate. 
     Men nu är jag hemma, sitter och funderar på om jag ska ta en dusch. För idag ska jag nämligen göra av med pengar, jag har bestämt mig att jag ska ha de dyra jeansen som kostar 800 kr. Jag hoppas jag får valuta för pengarna, för annars jävlar! 
     Det är de där vanliga mörka killah jeansen, för jag känner att  jag måste ha ett par jeans som funkar till vardags och fest. Nu har jag bara mina "hiphop" jeans och att ha dem på fest när man inte ens kan breakdansa så känns det lite töntigt. Jag har blivit en typisk mjukisbyxs människa, eftersom alla mina jeans går sönder mellan benen, det ulitmata hade ju varit om det blev mode att ha hål i grenen..
     Nåväl, nu ska jag in i duschen. SKa jag ha utsläppt hår idag? Sen måste jag väl jobba:( MEN sen är jag fri hela helgen. Jag hoppas på att Fridau ringer mig, hon skulle ju vara hemma denna helgen? Puss på er !


♥ Anya                




Visst är hon skitsöt!?
Min, bara min Occra!

                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0