Rakt framför mig

IDAG ÄR DET DEN INTERNATIONELLA CAPS LOCK DAGEN? SÅ DÄRFÖR SKRIVER JAG MED STORA BOKSTÄVER JUST I DETTA STYCKET. FÖR JAG VET HUR JOBBIGT DET ÄR ATT LÄSA EN TEXT MED BARA STORA BOKSTÄVER.....

Jag klagade förut på att jag inte vågade ge mig ut på äventyr. Men nu så, när jag jobbade gick det upp för mig att de faktiskt sökte deltagare till Robinson 2009.. Jag tror jag ska söka.. undrar om jag vågar. Men fan vad coolt det hade varit att vara med, jag är ju fyndig och kan en massa om djur och natur. Jag är stark och äventyrlig och kan använda min kvinnliga list?  Man kan ju alltid testa, vad kan man förlora?


Kommentarer
Postat av: Hest

OMG DO IT DO IT DO IT!

hest ring igen jag har inga moneys på mobilen. buhu fattig student :(

2008-10-23 @ 16:26:14
URL: http://lazydykes.blogg.se/
Postat av: vanessa

DET ÄR KLART ATT DU SKA!

du kommer äga hela programmet. :) nu har jag varit hemma och sovit hela eftermiddagen, så nu är huvudet lite skarpare, och jag ringer så fort vi kommit hem från paris - tummis!

2008-10-23 @ 20:53:16
Postat av: Frida

Kom igen, gör det Anja! De skulle begå världens misstag om de inte tog med dig i programmet. Du är ju perfekt för det ju!

2008-10-23 @ 22:19:15
Postat av: Linda

Ååh lätt att du ska söka! :D



DO IT DO IT DO IT"



Du skulle varit bäst av alla! :D

2008-10-24 @ 18:10:26
URL: http://hippotigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0