Blä!

                                                                                           
Jag har kommit till ett stadie nu, där jag inte vet vad jag vill göra av mitt liv. Vill jag bli polis? Eller vill jag satsa på att bli fotograf? Eller fotolärare?  
       Imorgon ska jag söka jobb, på albrekts guld. Men så slog det mig, att jag inte kan vara med Mattias lika mycket om jag börjar jobba. Och det stör mig, att jag inte kan flytta ihop med honom nu för jag vill. Jag vill slippa tänka på när vi ska kunna träffas och så vidare. Det börjar bli lite jobbigt nu, när jag måste arbeta för att ha råd att leva. Leva är tydligen lyx.. Jag måste prata med Mattias...          

På tal om ingenting. En gammal "vän" har dykt upp. Började prata med honom i ett chatt rum för 4 år sedan. Han avr då stationerad i Irak. Vi mailade en del, han var emd om ganska mycket.. Sen försvann han ett tag, trodde han var död. Men nu dök han upp igen, med ett mail. Han är nu i Georigen, skjuter ryssar. 
    Han har förändrats en del, han pratar om krig och död som om det inte rör honom i ryggen längre.. Han sa att han har skjutit 57 st, det skrämde mig lite. Men jag antar att krig förändrar människor, han kommer nog inte bli densamma jag pratade med för 4 år sedan..      

Nu ska jag snart sova..God natt på er sötnosar, vilka ni nu är.

♣ Anya          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0