Color confused

Jag tror att jag är i någon kris av något slag.  Dagarna bara springer förbi utan att jag egentligen gör någonting, det är läskigt att tänka på vad jag hade. Igår satt jag i min säng, fick den där längtande känslan efter alla som fanns runt om mig. Nästan alla som jag väderade högt är borta, de har sina egna liv nu och jag har inget.
     Jag börjar bli tragisk, att jag inte gör något åt det? Att jag inte ringer någon? Är det rädslan över att störa, eller vad är det för fel? 
     Visst världen har inte gått under, men jag saknar det som en gång var. Jag vill ha tillbaka mitt forna liv, det som hade format mitt jag. Jag vill kunna träffa mina vänner, känna dom och sitta runt ett bord och bara snacka. En cigg hade varit gott, men jag har ingen att synda med..Hest, jag är tom och jag behöver dig.



Jag har tagit körkort, det var skönt och kul. Jag tror jag charmade inspektören som förövrigt låter väldigt sexistiskt, han hette Jörgen och var ganska grå. Jag höll på att köra över en cyklist och några gående, men han hade väl tydligen överseende med detta.


Jag och pappa. Vi har egentligen ingen relation, finns det någon så är den kallare än kallast. Jag vet inte, men just nu känner jag ingen direkt kärlek för honom. Han bara finns där och är rejält jobbig. Visst jag borde kanske vara tacksam för allt jag har fått av honom, men det är nog hans vänskap jag har saknat mest. Men jag antar att det är svårt att reparera nu, när tiden har gått så långt.

Slut med gnäll, jag ska nog in till karlskrona idag och handla lite prylar till Occra. Sen får jag hoppas att Mattias ringer, han ska på ishockey idag, helt otippat?!

Älskar er!
Adios!

♥ Bara_hest_89

Kommentarer
Postat av: Jonna

Grattis till Körkortet!

2008-09-29 @ 21:33:55
URL: http://jonna.blogg.se/
Postat av: Linda

Fan va gött med körkort! Grattis! Vi ska hälsa på Anela till jul! Kom igeen, det är ju bara 117 mil till Umeå?

2008-09-30 @ 09:03:42
Postat av: Sandra

Hej Anja! Jättestort grattis till körkortet,vad härligt! Jag körde också upp med Jörgen..:) Och vad det gäller det andra, krisen, att tiden går så fort och att man saknar "den gamla goda tiden" (typ skoltiden) kan jag bara hålla med. Var på arbetsförmedligen idag (deppigt bara man kommer in där) men då tyckte han att jag skulle åka till Norge och börja arbeta. Först blev jag helt förskräckt vid tanken, Herregud jag till Norge alldeles ensam jag är ju inte så gammal, sen slog det mig att jag tatt studenten, fyllt 18 och då jäklar, Ja då är man tydligen vuxen bara så där..då insåg jag att tiden springer ifrån mig och jag är inte i närheten av att hinna ifatt. Du, vi kan väl träffas nån dag vet ja. Ring, du stör INTE! Puss på dig.

2008-09-30 @ 22:49:52
Postat av: Hest

Det är faktiskt BARA 117 mil till umeå! dessutom är jag rätt snygg så det är helt klart värt att köra hit.



Jag kan hålla med om det där att man saknar det gamla livet. fattar du vad jag saknar att mamma och pappa betalar räkningar och att maten lagar sig själv? eller bara sådana saker som att jag oroar mig för att fåglar ska skita på mitt fönster och jag måste putsa det och därför bli gammal eftersom jag putsar fönster.



just ikväll hade jag också behövt röka lite och bara vara ung och dum och ingen jävla juriststudent som tänker att jag ska vara seriös konstant. Idag dog jag lite på bibblo eftersom jag var den enda som skrattade åt ordet plenissal eftersom det lät som penis. jag saknar dig hest,. du hade fattat min torra humor.



ryck upp dig lite och kom hit.

puss hest jag älskar dig mestast! <3

2008-10-01 @ 21:28:28
URL: http://lazydykes.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis till körkortet! Jag saknar också den där tiden, tryggheten och alla vänner! Och det där att man inte ringer någon - jag är precis likadan. Jag och Johanna pratade om det också. Det är så löjligt egentligen, man stör ju inte, och om man nu gör det så är det ju bara att ringa en annan gång! Du är inte tragisk Anja! Du är kanske inne i någon slags "fas" just nu, men det kommer du ju inte vara för evigt. Allt blir nog snart bra ska du se.

2008-10-01 @ 23:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0