Följande har hänt

Hest har flyttat ifrån mig och det känns väldigt tomt här i Ronneby. Faktum är att jag inte har varit med någon sedan hon flyttade, jag vet att det är tragiskt men så är det. Jag saknar henne, är faktiskt lite svartsjuk på de människor som få ha henne runt sig, de vet inte hur lyckligt lottade de är.
     Samma helg som min hest försvann kom älsklings Mattias hem ifrån sitt semstrande i Turkiet, det var så mysigt att ha honom jämte sig igen. Vi åkte till Örebro för att hämta hem hans lilla hund Anja. Hon blev så glad, så hade hon kunnat krypa ur skinnet så hade hon gjort det.
     Jag har också börjat plugga webbdesign och foto B. Webbdesignen läser jag med teknikare, faktiskt väldigt trevliga, jag kanske får ursäkta att jag dömt er. Foto B är underbart, vi ska till en bilkyrkogård nästa vecka för att fota gamla bilvrak. Jag är för engångs skull fylld med insperation och ideer!
    Två nya tjejer ska hjälpa mig med hästarnan nu, de är jätte trevliga. Faktum är att jag känner igen dem, men a de är trots allt 3 år äldre än mig. De är lätta att prata med, de är inga torrbollar heller. För jag ska gå på maskerad hos dom när en av dem fyller 25. A, men i alla fall så städade vi stallet igår och det blev jätte fint och prydligt. Funderar på att ta en sväng ner till stallet idag, men fårse.

Idag ska jag göra följande:
Jag ska ut och gå med Ola.
Jag ska tvätta ( ush )
Ut och gå med hunden
Städa? ( orka )
Ringa Hest! :D Så löjligt att jag inte ringt pga att jag inte velat störa henne.

Åh! Jag tänkte jag skulle visa en bild på min apelsinbanan som jag lärde mig göra i Foto B. Bilden är tagen av min fotolärare Sanna (tror jag).  Men jag har själv redigerat bananen till en apelsinbanan.
 
 Snygg va?


So long fuckers!

♥ Anya ( hest, jag saknar dig )


Kommentarer
Postat av: Jonna

Det får du molto gärna göra!!! Jag har liksom inte lyckats lista ut hur man gör.. hehe ;D

2008-09-06 @ 13:39:30
URL: http://jonnieponken.blogg.se/
Postat av: HEST HEST HEST

men ååh jag kommer snart hem så får vi ses. Jag kan tänka mig att det bara är tråkiga människor kvar, men du är ju där och du är hest och hestar är söta.

men faktiskt du borde komma hem till mig och hänga lite, jag kan visa dig sjyssta ställen på stan. haha om jag hittar dit, jag och mitt lokalsinne :D

ååh heeeeeeest jag saknar dig. puss på mulen!

2008-09-07 @ 13:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0