In articulo mortis

Min helg har bestått av en salig blandning av allt. I fredags kom älsklingen till mig, vi mös på kvällen för att sedan somna. J hade bjudit mig på fest på lördag, men tackade nej för jag hade tidigare bestämt med Linda att vi skulle hitta på något.
     Lördagen kom, Mattias och jag åkte till Ystad för att lämna Carros presenter.Carro och Olles lägenhet var helt okej, dock bara ett smörpaket i kylen men änna. Jag fick tillbaka min starka längtan efter att flytta till egen lya, handla sin egna mat. ÅH! Aja.På kvällen åkte vi in till Karlskrona där vi möttes av en helt bunt av raggar bönner + Linda som vi skulle gå på bio med. Det blev filmen Wanted, det var nog den bästa filmen jag har sett på väldigt väldigt länge. Nåja..Angelina Jolie är het!
     Linda kan alltid få en på bra humör, tack för att du finns! Alltid glad, trots skoskav och trots kyla.
     Mattias och jag har vädrat våra ord denna helg, men det visade sig att det var positivt och allt kändes mycket lugnt.Jag längtar tills fredag, då är han här igen. Och vi ska på kennelläger och var galna.

Å jag saknar Anela. Livet gick ifrån allt, till ingenting. Är dt någon som frågar mig, vad ska du göra i morgon svarar jag ingenting. Näär Anela fanns här, så kunde jag svara Anela. Men nä! Nu sitter jag här, grå och trist. Men hon finns på andra sidan skärmen och några signaler bort, det känns betryggande.

Obs! Dagens ord. "Besög"

Mer skriverier imon..
Puss

♥Anya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0