Kärlek

♥Temat på efter 10 var kärlek idag. Och jag kom och tänka på hur bra jag har det, hur lycklig jag är. När man är ung och oerfaren tror man att kärlek är att man ska vara lycklig hela tiden och allt ska vara en dans på rosor. Men det är ju inte så, det är ju ganska skönt ändå? Man måste ju kunna vara ärlig, man måste kunna bråka om man ska kunna älska en person fullt ut.
     Det är de och jag Mattias gör, vi bråkar och ibland vill vi inte veta av varann. Men fan vad bra vi har det ändå, föt det finns ju par som inte bråkar, som låter saker vara och låter det bubbla där under ytan tills allt sprängs i en stor explosion och man gör slut. Det är skönt att det inte är så mellan oss.
     Vi har varit ihop i 3 år nu, det är en lååång tid. "Du var 16 och jag 15 och jag skolkade från allt!. Åh vad jag älskar honom!

Nåväl, nog om kärlekssnack. Nämnde jag igår att jag drog omkull med moppen? Nämnde jag att gräs + skoter + jag + asfalt = jätte dåligt? Jag skrapade upp mitt knä och min hand, det svider jätte mycket.
     Det måste varit längesedan jag fick skrubbsår, för jag kan inte minnas att mina skrubbsår någonsin har svidit så mycket. Ush, kallt är det också ute. Dags att införskaffa sig en ny jacka, det börjar bli kallt i min vindjacka nu. En fin mösse måste jag skaffa också.
     Hösten kom bara med ett knäpp, nu är det 12 grader ute och det blåser. Jag tycker iof att hösten är mysig...

Idag ska jag på agillity med Occra, hoppas hon tycker om det. Sen ska jag till jobbet för att slutligen sova. Vad ska ni göra idag?

Brum brum på er!

♥ Anya

Kommentarer
Postat av: Jonna

du kan få låna min cheesemössa ;D

2008-09-16 @ 22:59:20
URL: http://jonnieponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0