Lite bilder

Mja, jag tog aldrig kort på min cykel eller frisyr idag. Men däremot tog jag kort på maten jag höll på att laga idag. Jag blev riktigt nöjd med resultatet.  Ta en titt och komentera gärna :)







Dagen har varit bra. Jag har varit borta till hästarna med Maria. Tyvärr kunde jag inte rida för att Felix har splittrat upp en bit av hoven, jag misstänker stort någon slag av hovröta eller något liknande. Det såg inte bra ut i alla fall, jag måste ringar Annelie imon. Han var i alla fall halt, så han får väl vila.
     O juste ja! Helt sjukt! Jag cyklade hem från hästarna, det är en väg igenom en skog i alla fall för er som nte vet. Men i alla fall, det var rätt så mulet ute. Och när jag började cykla så var det som om att cykla igenom en myggsvärm. Men det visade sig att det inte var myggor utan små flugor. Men vanligtvis brukar svämar försvinna, men det gjorde de inte! Det fortsatte vara små flugor i luften. Och det slutade med att jag var helt flugbeklädd till och med i håret! Helt äckligt och fruktansvärt. Jag är inte den som är pryd, men ush vad äckligt det var att ha 100 tals flugor på kroppen.. USH!
     Imorgon ska jag nog till hästarna igen, de var en fin hage de har fått mitt i skogen. Jag skulle kunna ta jätte fina bilder på hästarna. Får väl även kolla till Felix hov också.

♥ Anya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0