så lång tid

Hur kan 4 timmar kännas som en evighet. Jag slå nummret om om och om igen, men du svarar inte. Det är mannen i telefonen som svarar, som säger att du inte finns att nå. Är det en mening med det, denna måndagen känns inte som alla andra måndagar. Det känns som om den kommer att bli mörk, ge mig dig.
     Jag vill ge dig något bättre, men jag kan inte. Din onärvarande närvaro känns längre ifrån än vad den brukar. Det hugger i mitt bröst. Det känns som om jag själv var i låten "hugger i sten".
    Håll mig inte på sträckbrädan, svara nångång. Jag vill prata, jag älskar dig.



Och jag vet inte vad som händer. Det känns som om allt är på tok för snett, men det kommer att ordna sig.
Hest, du borde vara här. Det är en sådan stund där jag behöver sitta på stenen och röka ur alla spänningar.


Kommentarer
Postat av: Hannh

Tack så mycket :) Jag har det superbra!

2008-09-08 @ 12:55:12
URL: http://hannnah.se
Postat av: Hest

jag behöver också sitta på stenen dra tunga bloss och hoppas att ångesten släpper. faan vad jag hatar måndagar. jag saknar dig hest <3

puss på mulen!

2008-09-08 @ 13:23:48
URL: http://lazydykes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0