Sköldpaddan Franklin



Vart ju på agillitykurs med Occra igår. Det var väldans kul, jag hade lätt den största hunden där. Vi hade först kontaktövningar med hundarna, det är ju trots allt en valpkurs vi går. Occra var jätte duktig, hon biljerade i jämfört med de andra små hårtussarna. 
     Jag är så glad att jag har en stor hund, för fy fan för dessa små gnällande hundarna. De piper och kvider, hoppar och skäller. Occra ba "wazup geeks", hon var coollugn.
     Åh! Det är en tjej, som har en liten kortbent Jackrussel. Denna lilla hund skäller och morrar på andra hundar och beteer sig allmänt dumt. Men i alla fall, för att ägaren i all sin desperation för att få tyst på den så ger hon honom godis!!!!! Hallå? Man belönar väl inte en hund för att betee sig dåligt? TÄNK människa!
     Nåväl, till nästa gång ska vi öva på kontakt och så. Lite överkurs för mig och Occra, hon är redan så duktig :). Men öva skadar ju aldrig.

Just nu kom jag hem ifrån Ams.. Jävla gaggande, de tror ju att man är helt bakom flötet. Jag hoppas att jag hittar ett jobb som passar mig snart, har inte lust att vara så fattig som jag är. 

Juste! Ska snart betala in min uppkörnings avgift. Och såg på mitt kvitto från körskolan att jag skulle betala 650 kr för att jag lånar deras bil?! Ink att jag ska betala vägverket 700 spänn för att jag lånar en människa..SKAM! Jävla rikemansfasoner.  

Nä, nu ska jag äta nybakt bröd och titta på sköldpaddan Franklin som går på Barn och kunskap.

ha de bra alla!

♥ Anya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0