Kärlek på avstånd

Det är lite jobbigt det där. Jag har nu kommit hem och det känns jättetungt att man har behövt lämna Mattias, jag hade gärna bott ihop med honom i all evighet.
Veckorna har varit spännande och det har för det mesta gått väldigt bra, vi har gjort utflykter varje dag med hundarna, lagat mat tillsammans och har haft det allmänt mysigt. Visst att vi har gått varandra på nerverna ibland, men det sådant jag ser förbi, love is in the air.
På något sätt känner jag mig väldigt nykär, väldigt lycklig.

Men nu är jag hemma, lite tomt och jag har nog inte varit såhär tyst på 3 veckor. Detta nya året kommer bli perfekt, jag ska bli en bättre och hälsosammare människa. Jag ska var den bästa flickvännen som finns och jag ska bli nöjd med min kropp.

Detta året ska jag hälsa på Anlea i Ume och jag ska ha fotoutställning och vara funktionär på göteborg horseshow..
Det kommer bli det bästa året någonsin!

Mattias! Jag älskar dig!

Btw, någon som vill åka till Ikea med mig och min nya bil?


Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad skönt med lite kärlek! :) Det är så härligt när man blir sådär nyförälskad! Jag hänger gärna med till Ikea! :D Har presentkort på 500 spänn där! Måste köpa lite fler tallrikar.



Jag ska oxå hälsa på Anela, åka samtidigt kanske? Jag vt inte när jag ska åka, men det ska bli av! Det har pappa lovat :)

2009-01-10 @ 14:16:59
URL: http://hippotigris.blogg.se/
Postat av: vanessa

vi ordnar en bussresa till ume, alla som vill får komma med!

och krya på dig med ryggen. vi är som konstaterat gamla nu, och får ses över en kopp te eller liknande istället för nattrumlande.

(det där menade jag inte en sekund. men du känner mig.)

2009-01-13 @ 20:11:32
URL: http://aprilgatan.blogg.se/
Postat av: malinm.se

Haha, jag höll på att dö när jag såg honom :P kunde fan inte koncentrera mig.

2009-02-11 @ 22:28:41
URL: http://malinm.se
Postat av: malinm.se

vet inte om jag skickade, haha men ja :P jag höll på att dö när jag såg honom.. min koncentration blev rätt kass efter det :P

2009-02-11 @ 22:30:16
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0