I sommarregnet

Sommaren har anlänt i sann Sverige anda, dvs regn och huttrande kallt. Tack och lov att jag sticker till Kroatien om en vecka,jag behöver solterapi. Jag är väldigt spänd, för detta kommer vara min och Mattias första solsemester med varann och kanske den enda på ett tag framöver. 
     Jag har som sagt mönstrat och har kommit fram till att jag ska rycka in i augusti på F17 som lastbilsförare. Jag ser framemot det samtidigt som jag fasar om vad som kommer hända. Allt med jobben har fixat sig nu, men hur kommer det gå för min älskade Occra? Och med mig och Mattias, hur ofta ´kommer vi ses?

Igår vart det bal och som alla andra balar var det ju en del som hade helt hemska kreationer på sig men även de som hade prickat precis rätt.  Det duggregnade som tur var, för senare på kvällen öste det ner.

    Vanessa (th) och hennes kompis var sagolikt vackra och söta :)                                            Foto:jag
                                  
 Sötare människa får man leta efter! Klädde sig jävligt bra i den vackra klänningen!                         Foto:jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0