Arte et marte ( genom konst och krig )

På söndag eller måndag kommer älsk pälsk, det känns som en evighet sedan sist.
Mattias har fyllt 20 så jag får äntligen köpa en present! Jag tror jag har klurat ut vad, men jag är inte helt säker än.

Idag ska jag förhoppningsvis gymma, men det kommer säkert bli som vanligt att jag inte kommer till skott.  Måste också ut och träna med Occra, spår, lydnad och uppletande står på schemat.
Det vore nog också en bra idee för mig att åka till läkarstationen, det verkar som om min brännskada var värre än vad jag först trott. Gah, jag pallar inte!
Det är dimmigt idag, våren tycks ha försvunnit och jag känner mig så eländigt trött. Jag borde lägga mig tidigare, det är mycket jag borde göra..

Kommentarer
Postat av: Tiina

riktigt söt bild på er två! :)

2009-03-30 @ 15:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0