Bah vad grått!

Vädret är piss! Jag borde gå ut med hundarna och en runda med hästarna, jag är seg och jag skyller på skatorna utanför. Hej klagomur!

Jag kan i alla fall upplysa härskapet om att jag och Mattias har klirrat semestern för i år. I år bär det av till Kroatien i 12 dagar, sol bad och hajar! Jag kommer inte våga bada eftersom jag hela tiden inbillar mig att det ska komma hajar och äta upp mig, inte nog med att jag såg en nyhetsartikel på nätet om att de hade sett en 4 metershaj utanför kroatiens kust.
Nåväl, kalaset kommer gå på 3000 kr vilket är helt makalöst bra eller som Mattias uttryckte sig "rena rånet". Rätta mig om jag har fel, men är det inte så att man säger "rena rånet" när det när något som är dyrt? Mattias menade nämligen tvärtom.
Rovinj är staden vi ska till i alla fall, sägs att det är ett bögnäste på sommrarna. Kommer bli mig ett nöje att se pappas min som har en stark form av bögfobi. Och ja, pappa ska med denna gången också men enbart för att han kör bussen!

Idag ska jag laga kalops till middag, har aldrig lagat det innan men det kommer nog gå bra.
Hoppas på att jag kan träna idag också, jag har inte tränat på två veckor!!!!  Gah.

Nä nu ska jag kila vippen, kan inte bara sitta här och glo.

Kommentarer
Postat av: Hannah - modell och sångerska

Tack så mycket.. det värmde :) Näe, har ingen våg och det är väl lika bra för som du säger så går man ju upp när man tränar. Jag går istället efter hur jag ser ut! Men, nåväl, får väl se hur det blir med detdär.. :P



Kroatien för bara 3000 låter ju toppen, men du har rätt, "rena rånet" säger man om det är för dyrt :P "rena kapet" vore väl bättre här. Eller jag vet inte, haha :D

2009-03-11 @ 23:47:56
URL: http://hannnah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0