Dagen

Dagen har varit väldigt förvirrande. Gick och velade runt 6 tiden om jag skulle till Uterocken eller inte, bestämde mig för att skita i det fast det hade varit hur mysigt som helst. Istället åkte jag och min trogna livskamrat ut till havet för att känna havslukten. Det var väldigt mysigt där ute vi småbåtshamnen, förutom när Occra fick för sig att hon skulle ta blåstång för jag hade inte lust att hämta henne i det kalla vattnet. Tur var så tog hon sitt förnuft till fånga och skippade det doppet. 
    Det finns faktiskt inget som är mer rofyllt än att gå runt och strosa med hunden, det är liksom så villkorslöst. Hon kommer ändå fortsätta att älska mig 1 sekund efter jag har skällt på henne, hon är inte trångsynt. Var också i brunnsparken, fick stor lust att dra ut på picknick.. Men vem kan man picknicka med? Jag kände mig faktiskt väldigt ensam idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0