När verkligheten hinner ifatt



Jag känner mig gammal. Riktigt gammal och jag undrar hur det kommer att kännas när jag är 30, snacka om att börja krisa. Satt idag jämte en av min förra detta klasskamrats lillebror, jag minns när jag var mindre och han var jätteliten. Tyvärr så är det ju inte så längre, nu satt han och hans kamrater och snackade om vad de hade gjort på fyllan. Jag var nära att säga att han var för liten för sådant men kom snabbt på att han faktiskt är 15.. Han är stor nu och jag är gammal.

Idag har det också slagit mig att det är 5 dagar kvar tills min mönstring. Är jag redo för detta? Jag måste tänka taktiskt, för om det bli krig så vill jag inte vara den som bli satt mitt i smeten (det kommer aldrig bli krig här men ändå).

Verkligheten har också hunnit ifatt så pass att jag har börjat inse att det faktiskt kostar att leva. Mina räkningar låg på 1400 denna månaden, ångesten slog till när jag öppnade internetbanken. Luften gick ur och jag fick en stor lust att skimma en bankomat.

Jag saknar alla min frends! Jag saknar mina ungdomsår...

Mattias tar snart studenten, och han har varit på bal. Han var mycket stilig, stiligare än alla andra! Studenten....I wish..

Jag ska inte tävla med Occra den 16 juni, vi är inte riktigt redo för detta än men vi satsar på en senare tävling.

Nä nu ska jag mata mina dogs som förgäves tittar upp med telepatiska blickar mot spisen, en skatt ligger gömd i en av grytorna. Vår gyllene skatt, potatisen.

P.s Jag ska rösta på PP D.s   Döda mig inte ><

Låttips innan jag går  http://open.spotify.com/track/1FnxNtKli7rcB9IU4J8MEg ,
http://open.spotify.com/track/2XZe55ZKSSffF7y5lAkCbF 

Kommentarer
Postat av: Tina

riktigt söt bild på dig! :)

2009-05-30 @ 15:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0